Frozen rose

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Święta, święta i po świętach. Jestem cięższa co najmniej o 2 kilo, rozleniwiona i wybita z codziennego rytmu. Czerwonej spódnicy idealnej dla mnie szukam już od dawna, niestety bez rezultatów. Zaczęły się wyprzedaże, więc mam nadzieję, że ją znajdę.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Komentarze

  1. to pierwsze zdjęcie jest mistrzowskie !

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż koniec świąt..
    ale fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ta spódniczka jest rewelacyjna! :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie tylko ty, ja się czuję, jakbym ważyła milion kilogramów więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna ta spódnica choć wg mnie wyglądałaby lepiej z cieńszym paskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku:)
    Świetna stylizacja wygladasz niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku :)) Super set :)) A 1 zdjęcie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć o tych butach :)
    jak sie zrobi trochę cieplej to pośmigam w nich

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga