Boho sukienka

sukienka, torebka- SH // buty- Stradivarius

Komentarze

  1. O, jak fajnie :) Sukienka bardzo ciekawa, całość superowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. JEst czerń a jednak jest zwiewnie i lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki idealnie dopełniły całość. Dla mnie bomba!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, a kapelusz bardzo mi się spodobał :D
    https://dizzyfashion1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta sukienka - naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, klimatyczna sesja, podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i super sukienka :D Bardzo fajnie się prezentuje na zdjęciach ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kieca i to jeszcze z sh! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękna jest ta Twoja sukienka! Podoba mi się :) Za takie perełki uwielbiam sh :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. super, wszystko mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeejuuu, cudowna sukienka! i torebka, i w ogóle wszystko! Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne miejsce do tej stylizacji.
    Wszystko sie pięknie komponuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna sukienka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/bezowy-trench-w-codziennym-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka, super w niej wyglądasz i piękne fotki.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. MÓJ STYL ! Wyglądałaś tu bosko ! sukienka rewelacja i ta torebka z sh ? cudo !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna miejscówka na sesję w klimacie boho ;)
    Zapraszam na wpis: torby dla nauczyciela

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga