Jak szarość pasuje do czerwieni

kurtka, torba- House // spódnica- Sinsay // bluzka, buty- SH

Komentarze

  1. Pasuje całkiem nieźle!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja <3 bardzo mi się podobasz w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ;) Mega podoba mi się ten look i przede wszystkim sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wygladasz Kochana, a zdjecia rewelacja ! <3

    BLOG ANGELIKA EM

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja ;) Podoba mi się gra kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Stylizacja bardzo w moin guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, bardzo podobną bluzę widziałam na ZOiO.;) Według mnie ogólnie cały look jest boski;)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so cool!! I just love it!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, katana boska <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje, pasuje, czerwień jak czerń, do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale genialna kurtka! Uwielbiam czerwień, więc outfit bardzo mi się podoba :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! Uwielbiam szarość z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie stylizacje :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  14. tył kurtki robi wrażenie! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że u ciebie tak pozytywnie!

    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga