Paski, napis, nadruk

spódnica, bluzka- SH // kurtka, torebka- House

Komentarze

  1. Świetna kurtka:) bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci w tej stylizacji.Jest urocza i zarazem komfortowa ma w sobie nutkę elegancji jest kobieca podoba mi się Gratulacje
    W wolnej chwili zapraszam zostaw jakoś ślad:modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódniczka :) bardzo lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka oryginalna, kojarzy mi się od razu z japońskimi drzeworytami :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się najbardziej podoba twoja kurteczka jest boska :)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest cudowna, jak i cała stylizacja :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przyznam, że rzadko sięgam po coś z nadrukiem nie wiem dlaczego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurtka jest niesamowita przez ten nadruk :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/sesja-w-zbozu-i-zielona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie,super spódniczka ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga