Biały kombinezon z koronkową górą

Kombinezon- SH

Komentarze

  1. Subtelna i ładna koronka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon i sandałki boskie idealne na wypad nad wode:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska góra tego kombinezonu i kolor ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny letni look ;) Sandałki ożywiają całość - podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz! zestaw idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow śliczny kombinezon i te sandałki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kombinezon :) Moją uwagę przykuł też śliczny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronka dodaje charakteru, ale kolczyki to są boskie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kombinezon :) Uwielbiam koronkę!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kombinezon <3 bardzo ładnie w nim wyglądasz! kapelusz świetnie pasuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kombinezon, ale moją uwagę przykuły kolczyki i buty :) Chociaż jak teraz pomyślę, to biały kombinezon jest super bazą do takoch kolorowych dodatków :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kombinezon jest fantastyczny! I jeszcze te widoki :O Super!

    Pozdrawiam!
    https://szwatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga