Zielona, letnia dżungla

spodnie- SH // kurtka, okulary- Sinsay // reszta- NN

Komentarze

  1. haha faktycznie! zgrałyśmy się z tymi spodniami <3 świetne są ! buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są genialne:) super wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny motyw na spodniach :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie tropikalne są super :D Też uwielbiam motyw tropikalny / egzotyczny :D I świetnie dobrana opaska :D

    Przy okazji podrzucę mój wpis o tropikalnych ubraniach to może Ciebie zainteresuje :D
    http://zoiomoda.pl/trendy/motyw-tropikalny-lato-2018/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam identyczne spodenki :-D - uwielbiam taki zielony dzunglowy look

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie kolejny look na wielkie tak:) Super są spodnie i buty i katana no wszystko UWIELBIAM:)

    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ładnie, spodnie mają super print:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw! Okulary są cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie <3 Bardzo ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne! Masz świetną kurteczkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak pozytywnie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz ❤️ zapraszam też do mnie dzisiaj nowy post https://blondyna98.blogspot.com/2018/06/cold-buissnes-women.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga