Wiosenna zieleń z panterką

sukienka- Mohito // kurtka- Zara // buty- Deichmann // torebka- SH

Komentarze

  1. Odcień zieleni bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nic nie miałam u siebie w panterkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci w zielony. Podobną sukienkę wraz z butami w tym samym kolorze kupiłam na SoSimply. W panterce również Ci do Twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Estupendo todo!!Espero tu opinion en mi ultimo post!!!Que pases un buen dia!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawienie zieleni z panterką *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczo!! :) swietnie polaczylas wszystko ze soba ;* pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zieleń i panterka to super połączenie:) śliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Uwielbiam zieleń

    OdpowiedzUsuń
  10. super kurteczka, świetnie łączy się z zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing outfit, dear! You look lovely!
    Happy weekend!
    Hugs ♥
    Liana Laurie

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zielony kolor. Pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz! mam taką samą kurteczke :))

    OdpowiedzUsuń
  14. OOoo w życiu bym nie powiedziała, że zieleń z paterką będzie dobrze wyglądać, a tu proszę, wszystko huczy i gra :D
    i wyszło niebanalnie, a to się ceni :D
    i jakie piękne pazurrrrki dostrzegłam - super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka cudna! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie wygląda ta panterka z zielonym kolorem :) Sukienka śliczna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/marynarka-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorystycznie super, ta ramoneska bardzo ciekawa i pasuje ci ten zestaw! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak możesz mnie tak karać widokiem tej cudownej ramoneski ;) oddaj mi ją :)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga