Przedwiośnie na luzie

płaszcz, spodnie, torba- House // bluza- SH // buty- Deichmann

Komentarze

  1. Bardzo fajny outfit :)
    Podoba mi się torebka :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam ten Twój uśmiech!
    Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu można wskoczyć w coś lżejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw -całość fajnie i spójnie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spodnie i płaszcz:) piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, wiosenna stylizacja :) podoba mi się taki look na luzie i sama najczęściej
    właśnie tak się ubieram :) uroczy płaszczyk! bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny płaszcz i sportowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się Twój płaszczyk :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest świetny luz! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylówka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś często kupowałam torby w house. Brakuje mi tego sklepu. Fajna stylówka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga