Pastelowy róż i błękit dżinsu

spódnica- Sinsay // kurtka, bluzka, torebka- SH

Komentarze

  1. Lubię takie blade kolorki. Torebeczka cudo 👌☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz obłędnie, bardzo podoba mi się Twoja propozycja na dziś.
    Całość prezentuje się obłędnie.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódniczka, bardzo wpadła mi w oko. Podobną kupiłam na SoSimply. Muszę przyznać, że pastele są must havem w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny look, dla mnie zaś w oczy rzuciły się buty. Bo jednak one również wpływają na wygląd całej stylizacji. Świetnie pasują do spódniczki. Bardzo podobne baleriny widziałam na ZOiO. Według mnie, w każdej swojej propozycji stylizacji wyglądasz fantastycznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie i na luzie :):* Pozdrawiam!


    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię połączenie pastelowego różu z błękitem! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zachwycona tym zestawem - wyglądasz fantastycznie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taką kolorystykę. Bluzka i kurtka najbardziej przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje pastelowe looki, bardzo ci pasują takie odcienie:) Spódnica i parka są naprawdę świetne:)


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pastelowe zestawy, bardzo ładna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!! Wyglądasz cudownie <33 Mega stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam cię w takich kolorach :) Wszystko mi się podoba :P
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana świetnie się prezentujesz! buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna wiosenna stylizacja. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorystyka całej stylizacje jest super, ale podoba mi się też miejsce, gdzie były robione zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, podobają mi się takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te piórka są świetną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lindo look, amei as fotos:) Estou seguindo seu blog!

    Beijokas da Camila e Carol

    Tem post novo hoje <3

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne połączenie kolorków :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega kolczyki ❤️
    http://mrsmysterious00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga