Szarość i kwiaty w dwóch odmiennych stylach

Zdjęcia nietypowo na tym blogu bo wreszcie nie jestem sama. To moja siostra Natalia, choć dzieli nas 16 lat różnicy i mała przepaść pokoleniowa to wiemy o sobie praktycznie wszystko, a dogadujemy się jak z nikim innym. Praktycznie wszędzie jeździmy razem i przebywamy ze sobą bardzo dużo czasu.
Pomysł na wspólną sesję wyszedł spontanicznie, a motywem przewodnim jest jasna szarość no i oczywiście hafty w postaci kwiatów. Jeden motyw, ale dwa odmienne style: na sportowo i elegancko. Razem wyglądamy trochę jak matka z córką.

Komentarze

  1. Bluza młodszej jest super ;) A zdjęcia będziecie miały do rodzinnego albumu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się zarówno sukienka jak i bluza!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście bardzo podobne z siostrą ;) super wygladacie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądacie :) Bardzo podoba mi się bluza i sukienka :) Wesołych Świąt :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/wesoych-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to szczęście że tak dobrze się dogadujecie mimo sporej różnicy wiekowej! :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Duża różnica wieku, ale najważniejsze i najpiękniejsze jest to, że się dogadujecie:)
    Elegancki strój oczywiście bardziej mi odpowiada, bo nigdy na sportowo się nie ubierałam - taki mam gust. Ale obie wyglądacie super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga