Moro i neon w kobiecym wydaniu

sukienka, torebka- House // kurtka- Cropp // buty- CCC

Komentarze

  1. Dzięki czapce jesteś widoczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! kurtka i kozaki bardzo mi się podobają, super połączenie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka i kozaki super:) piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kurteczka :)
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja. Bardzo ładnie byś wyglądała w blondzie, miałaś kiedyś taki kolor włosów ? Może wzajemna obserwacja >?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś krótką przygodę z blondem, nie wykluczam powrotu :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ciepło i wygodnie. Jestem zakochana w tych butach.

      Usuń
  7. świetna jest ta kurta, też na taką polowałam i oczywiście torebka - mistrzostwo! pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurtka! lubię print moro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie moro z kobiecością - to nie byle co, a wygląda to u Ciebie świetnie! Torebka ma prześliczny kolor i kurczę, ten Twój uśmiech jest obłędny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się połączenie moro i fluo torebki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga