Festival look

bluzka- H&M // spodenki- SH // torba- Pepco // buty- Deichmann

Komentarze

  1. Fajny codzienny outfit, idealny na wakacje

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale te spodenki :) ekstra wygladasz ;) pozdrawiam i serdecznie zapraszam :) Katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz wspaniale! Bardzo spodobały mi się spodenki i okulary :D
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałoby się jeszcze festiwalowe tło :) Na takowym wydarzeniu z pewnością zestaw by się spisał oczywiście jeżeli pogoda dopisuje bo w tym roku podobno open'er festival był dość deszczowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Really interesting post! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :) Śliczne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie wyglądasz, buty mega:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz Kochana :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, na luzie :) koszulka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty nie wyglądają na wygodne, ale cała reszta mnie przekonuje ;)
    Pozdrawiam, paniKa
    mój bog-klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga