Wiązania w brązie

sukienka, torba- SH // buty- Cropp

Komentarze

  1. Piękna sukienka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wygrzebać z szafy u moich rodziców moje rzymianki, w których poginałam będąc nastolatką :D
    Koniecznie!

    Świetne są te Twoje!
    Sukienka też bardzo ładna :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobrze Ci w tym odcieniu brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Cię w takim kolorze :) JEst klimat

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ci w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, fajne sandały :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba! Wyglądasz baaardzo fajnie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw! Podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor z pewnością niebanalny i zdecydowanie za rzadko wykorzystywany...
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga