Pa(nte)rka

Komentarze

  1. uwielbiam e kolory :D panterka kontrowersyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mieszane uczucia co do tego zestawu :) Na początku, kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcie do połowy, bardzo mi się spodobał, ale te spodnie to chyba już dla mnie za dużo w całości. Dla mnie wystarczyłaby torebka z tym printem.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka jest świetna!
    A to towarzystwo panterki i borda, to już w ogóle szał :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam apaszkę w panterkę i ją mega lubię :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna parka! Za panterką nie przepadam, ale ty wyglądasz w niej super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie boskie boskie, ale zegarek podoba mi się najbardziej, ciekawy jest <3

    Zapraszam do mnie na bloga, mam świetny konkurs do wygrania tablet:
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Panterka i bordo tworzą ze sobą świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zestawienie kolorów! Parka, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważne wzory, dawno już nie nosiłam nic panterkowego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga