Rowerowo: Zielono mi

kurtka- %Sinsay
spodnie- %Bershka
torba- biedronka
reszta- SH

Komentarze

  1. Świetny pomysł na sesję z rowerem! Pozdrawiam!

    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, idealny na rower :) Ale zegarek!! Jej- cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zestaw, zwłaszcza spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. całość wygląda świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się kolor kurteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, fajne są te zielone elementy zestawu

    OdpowiedzUsuń
  7. super outfit :) fajny dodatek w postaci roweru ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super luzak na rowerek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spodnie :)
    Ostatnie lubię takie luźne połączenia :D
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie, bardzo !!!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o wyprawie na rower :) tylko ktoś musi mi go naprawić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. You look wonderful in this amazing outfit, dear *_*

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. Wprost idealny strój na rower :). Sportowy z nutką elegancji. Uwielbiam takie połączenia :) a kurtkę masz prześliczną

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga