Rowerowo: Czerwień z granatem


Komentarze

  1. mega fajnie w tym sportowym klimacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, a rower uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kurteczka naprawde fajna ;) musze wyskocyć na rower :) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką masz śliczną kurteczkę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się detal na spodniach w postaci ekspresu z tyłu nogawki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie :) kocham kwieciste bombery :) sama mam ich niezłą kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny strój na rower, wreszcie jest tak fajnie na dworze, że można na nim pojeździć:) Spodnie i torebka bardzo mi się podobają;)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może znajdziesz u nas coś, co Cię zainteresuje
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz uroczo, bardzo pin-upowo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy do udziału w konkursie dotyczącym letnich stylizacji, do wygrania cudowna bransoletka! Naprawdę warto! :)

    http://silesiayoung.pl/letni-konkurs-stworz-stylizacje-i-wygraj#.U60yR0ASe6M

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie świetny, luźny zestaw!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia i kolorki ♥ super !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga