niedziela, 23 lutego 2014

W stereo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jak już można było nieraz zauważyć kolor niebieski zawładnął moim gustem bezwzględnie. Zaczęłam kupować wszystko co niebieskie a konkretniej- dodatki. Powiem szczerze że jakiś czas szukałam właśnie słuchawek w tym kolorze dobrych jakościowo, niosących czysty dźwięk ale będących też modnym gadżetem.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
słuchawki- Lidl 40zł (grudzień)

23 komentarze:

  1. Karla, boskie połączenie, niebieski to kolor, który ewidentnie do Ciebie pasuje, pamiętam, że zdarzało mi się Ciebie widzieć na MP na ubraną szaro, dlatego tym bardziej jestem zachwycona, jak dobrze Ci w tym odcieniu, o którym piszesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestawik, niebieski świetnie ożywia całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba, jak kolorystycznie dobrałaś dodatki! Nie wiedziałam nawet, że taki niebieski będzie tak dobrze wyglądał z brązem, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny płaszcz <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że nie wiedziałam, że sprzedawali takie słuchawki w Lidlu. Marzą mi się takie :) Tych małych nie mogę nosić bo ciągle wypadają mi z uszu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super płaszczyk :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o takich słuchawkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw jest bardzo udany, a ty pięknie wyglądasz:)Wspaniałe zdjęcia i ciekawy blog:)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetne akcenty kolorystyczne! <3 pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bardzo podoba mi się kolorystyka Twojego stroju, beż + niebieski dla mnie rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudnie Karla! I jakie piękne te słuchawki w rozmiarze maxi!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny masz płaszczyk:) I te niebieskie dodatki! miodzio:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka cudowna kolorystyka, zachwyca! Idealnie zestawione dodatki! ;)

    OdpowiedzUsuń

  15. Hey beauty you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :*