niedziela, 9 lutego 2014

Niebieskie serduszka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zima, mrozy sparaliżowały mnie totalnie. Jako osobnik ciepłolubny to był dla mnie ciężki okres. Doszło nawet do tego stopnia, że całkowicie zaszyłam się w domu. Teraz gdy zimno odeszło wracam do żywych. Już od jakiegoś czasu niebieski stał się kolorem niezbędnym w mojej szafie. Po prostu uwielbiam żywo niebieskie dodatki. Sukienkę dżinsową kupiłam z wyprzedaży (C&A), ale ulubioną rzeczą z tego zestawienia są rajstopy w niebieskie serduszka.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

22 komentarze:

  1. śliczny komplet :) a te rajstoki są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo, w stylu retro :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, tak dziewczęco i powiewa świeżością :)
    Dodaję bloga do obserwowanych ! Pozdrawiam http://mysets123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. rajstopy i torebka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie kochana! super dobrane wszystkie elementy
    pozdrawiam dziś ze słonecznej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze te rajstopy :>

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajna jest ta sukienka :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna całośc, idealna kolorystyka, boska sukienka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam kapelusze, uroczę rajstopki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie rajstopki;) ślicznie wyglądasz!:)

    Zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo! Uwielbiam niebieski, więc ten set podoba mi się w 100% !
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bardzo dziewczęco! świetny look!

    Zapraszam do polubiena mojej strony na facebooku! According to Sophia.

    OdpowiedzUsuń
  14. o raaany jakie świetne te rajstopy!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba Twoja najlepsza propozycja, wszystko jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  16. ale słodkie rajstopy :) fanie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :*