środa, 31 lipca 2013

Marine

Chwila oddechu od niemiłosiernego gorąca, a potem znowu od nowa. Cieszę się jednak tym ciepłem i słońcem, które wróci. Czeka mnie rower i masa atrakcji, które siedzą w głowie gotowe do zrealizowania.
Zestaw lumpowy (oprócz butów), czyli "powrót do korzeni". Bluza w stylu ramoneski sprawdza się wyśmienicie do wszystkiego. Jest ciepła i uniwersalna. A trampki, które musiałam kupić na wyjazd, pochodzą z New Yorkera z tegorocznych wyprzedaży i "z marszu" je ukochałam. Zależało mi bowiem żeby były wyższe, czarne, a że mają wstawkę koronkową czyni je ciekawszymi- zwykłymi trampkami.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

17 komentarzy:

  1. fajny luzaczek :))) chustka na głowie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nad morzem paski muszą być!:)
    https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  3. paski nad morzem najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądasz.
    kocham morze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie, bardzo podoba mi się ta bandamka we włosach, jest taką kropką nad i

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki tobie mam chec pojechac nad morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. polowałam na takie spodnie w h&m, ale mi się nie udało ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwyca mnie widok za Tobą! ♥ śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, paski idealnie wpisują się w morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw;)
    koszulka idealna nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wszystko się komponuje : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw w sam raz nad morze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Suer!!!! No i bandana! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :*