niedziela, 7 kwietnia 2013

Militarne spodnie

Jeżeli ktoś zapytałby mnie jakie są moje ulubione spodnie, odpowiedziałabym, że własnie te militarne, brązowe, z suwakami. Kupione w lumpeksie za 6,5 zł są bez wątpienia strzałem w dziesiątkę. Lubię ich militarny styl. Pasują do wielu rzeczy i na pewno jeszcze je tu zobaczycie.
Zapraszam was do moich aukcji- SPRZEDAJĘ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

22 komentarze:

  1. każdy chyba ma swoją jedną ulubiona część garderoby ;)
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przełamałaś całość tymi niebieskimi dodatkami! A spodnie faktycznie są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiech to podstawa!
    Fajny, przyjemny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodenki ;) u mnie w szafie takie by się przydały!!! Całość super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieski komin fajnie ożywia całość, w ogóle niebieski to Twój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) spodnie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny ten komin !

    www.majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo chce takie spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie spodnie są genialne :D Podobają mi się te niebieskie akcenty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie świetne i jeszcze za tą cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe kolory!!!
    ♥ całusy,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. ty zawsze dodasz jakiś kolor, który fajnie się wpasowuje w całość - zazdroszczę Ci tego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. super!!! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się zestawienie koloru rękawiczek i akcentu na szaliku, lubię jak detale pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne spodnie i słodka czapka ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :*