Róż, bordo i czerwień

Moje pierwsze zdobycze wyprzedażowe, które nabyłam tuż przed samymi świętami. Golf z H&M, który zachwycił mnie przede wszystkim kolorem (jest to jedyna różowa rzecz w mojej szafie) oraz leginsy z C&A za 20zł. W tle jeszcze piękna zima, ponieważ publikuję z lekkim opóźnieniem.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Komentarze

  1. fajnie połączyłaś szal z kołnierzem, dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. łał ile śniegu :)cudnie wyglądasz, rewelacyjne buciki!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz, bardzo promiennie;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze no, podoba mi sie wszystko :) kolorystyka i sceneria ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku - jak ślicznie Ci w różowym kolorku!!!! Świetny zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zimowy zestaw :)
    a pierścionek wielbię <3

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie golfu z kominem boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak optymistycznie w Nowym Roku!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie tego typu legginsy polączone z tunikami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm.... powiem szczerze, że jakoś do mnie ta stylówka nie przemawia... Tzn, nie założyła bym takiego połączenia... Hmm... ale legginsy są na 6, bardzo mi się podobają, sama chcę sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za szczerość, takie opinie są tu mile widziane.

      Usuń
  12. Jejku gdzie tyle śniegu leży? w Tych kolorach Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę i ja wybrać się na wyprzedaże, piękny ten golf ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz.
    Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look adorable. Love the colors so much!!!

    Hug you, love!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  16. Niekoniecznie lubię chodzić w golfach, ale kolor rzeczywiście ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż Ty ozywałaś kolorami tą zimową pogodę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga