środa, 9 stycznia 2013

Dziki brąz

Deseń panterki był przeze mnie poszukiwany już od bardzo dawna. Polowałam na wszystko co panterkowe, a zwłaszcza na spodnie dokładnie pumpy (chorowałam na nie szczególnie latem). Kiedy zawiodły sklepy i lumpeksy z pomocą przyszło niezawodne w poszukiwaniach allegro. Zupełnie przez przypadek znalazłam aukcje z panterkowymi jeansami i udało mi się zalicytować, i wygrać aukcję oczywiście małym kosztem (35zł już z wysyłką). Cieszyłam się jak dziecko, bo po tak długich oczekiwaniach znalazłam idealne, poszukiwane panterki w dużo niższej cenie niż planowałam na nie pierwotnie wydać. 
Panterki oczywiście idealnie łączą się z brązami, czernią i czerwienią. A dla mnie stała się bodźcem do ciekawego ubioru warstw w tych właśnie kolorach.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

22 komentarze:

  1. Świetny zestaw, super kolorystyka a spodni to zazdroszczę!!! są cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi się podoba! super zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor komina jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie w panterkę, wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten komin! Spodnie świetne! I kolorystyka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale wszytsko polaczone i faktury i wzory i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brąz jest fajny.:D
    Podoba mi się zestawienie, całość fajnie się komponuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wsyztsko fajne połączyłaś;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połącznie kolorów - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. panterkowe spodnie i dodatki to świetne elementy, dodający pazura każdej stylizacji. świetnie je zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny zestaw.
    podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  12. super outfit! bardzo dobre połączenie odcieni brązu!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna stylizacja!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nice outfit, looooove the pants <3
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, legginsy nadają charakteru. ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. tez mam spodne w panterkę i usłyszałam że mam dzikie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :)
    Fajne legginsy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie :)
    zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wystrzałowe spodnie!:D Świetnie wyglądają w połączeniu z czerwonym szaliczkiem. Pierścionek też piękny:)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta,
    Pyzoletka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :*