Panterrra

Zostałam bez butów zimowych na sam tydzień przed świętami. Te z zestawu z Deichmanna się zepsuły oddałam do reklamacji, która od razu została uwzględniona. Niestety nic ciekawego na wymianę jeszcze nie znalazłam.
Zestaw panterkowy, bo coś ostatnio naszło mnie na panterkę i świetnie się złożyło, bo w SH znalazłam panterkowego futrzaka, a w osiedlowym sklepie świetne dwie opaski w tym jedną w panterkę właśnie.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Komentarze

  1. Świetny kolor spodni! :) no i ganielnie połączenie panterki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw! Kolor spodni jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten wisiorek i kolor spodni;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy plecak. Zapraszam do siebie na konkurs na sylwestrową stylizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam (wydaje mi się) identyczną opaskę i jest z new yorkera:)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE ZDJĘCIA!
    PIĘKNY KOLOR SPODNI!
    POZDRAWIAM I OBSERWUJĘ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne zdjęcia i cudne spodnie!!!! Ślicznie:):*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post!!!:):*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga