Malacht

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kolejne kolorowe rajstopy w mojej szafie. Kolor zielony taki ciemny butelkowy, na metce- Malacht- wogóle nie wiedziałam, że jest taka nazwa. Natomiast ta tunika z szalem stała się moją ulubioną.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Komentarze

  1. świetne te rajstopy ! osobiście nie jestem zwolenniczką takich tunik, ale tutaj wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawie- zwłaszcza tunika <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje (tania odzież, już od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dziś zaszalałam przy stoisku z rajstopami, przybyły mi 4 nowe pary;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham tak ie płaszczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna tunika:)
    i okulary bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog :) dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się tunika;-)))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za odpowiedź i radę :) chyba właśnie zdecyduję się na Canona :)

    cudowny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak masz lakier na pazurkach ? jest śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. strawberrylady- lakier jest z Rossmana- Wibo express growth numer 392 chyba, taki miedziany :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga