niedziela, 4 września 2011

Amazon

Zestaw jeszcze bardzo letni z ostatnich dni sierpniowych upałów. CHoć teraz w weekend też było bardzo ciepło. Brak mi weny na jesień, brak pomysłów, humoru, brak inspiracji. Jeszcze nie zdążyłam przyzwyczaić się do lata, a ono już odchodzi.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

11 komentarzy:

  1. a ja strasznie tęsknie już za prawdziwą jesienią czy nawet zimą, za ciepłymi grubymi sweterkami i płaszczami.

    świetny naszyjnik, kolory 'koralików' są takie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bardzo ciesze, że zbliża się jesień : > uwielbiam nakładać na siebie dużo warstw ; P
    Ładne spodenki : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny naszyjnik, bardzo ładnie wyglądasz... :)
    Fajny kolor lakieru do paznokci ;)
    Pozdrowionka :)

    P.S. U mnie to nawet takiego prawdziwego lata nie było, a już mi śmierdzi jesienią :/

    OdpowiedzUsuń
  4. supeer fotki i stylistykaaa ; ))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie! Jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat internetowej społeczności szafiarek. Serdecznie zapraszam Was do wypełniania poniższej ankiety. Wiem, że było już wiele próśb dotyczących wypełnienia ankiet i być może jest to już męczące. Mimo to wierzę, że mi pomożecie. Wszystkie odpowiedzi będą poufne, anonimowe i wykorzystane tylko w celach edukacyjnych.
    Poniżej zamieszczam link do ankiety (link należy skopiować i otworzyć w nowym oknie)

    https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRqT3I4LWlZXzc1N0lheEZxdVdqTnc6MQ

    Pozdrawiam i z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdą wypełnioną ankietę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, ale z klasą. Bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że lato się kończy :(
    Bardzo ładna, pozytywna stylizacja, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie mogę sobie pozwolić na krótkie spodenki :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, love your style:) i follow you, if you like my blog follow me!

    xoxo A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki i naszyjnik sa cudne ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :*