Szaro-czarny letni zestaw

szorty- House // bluzka- Sinsay // trampki- Converse SH

Komentarze

  1. Fajny młodzieżowy set

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się okulary :) i ta bandamka super pasuje ! :) Pozdrawiam ! :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka :) Ładne zdjęcia ^^

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki zestaw kolorystyczny zawsze się obroni. Świetna perspektywa zdjęć.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super foty, a koszulka rewelacyjna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W którym ty Sinsayu dorwałaś ten top oddaj mi go:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie i w takim rockowym klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądasz w takim wydaniu, koszulka świetna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/koronkowa-sukienka-i-molo-w-koobrzegu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybacz, że skupię się na scenerii, ale w takim miejscu zawsze chciałam zdjęcia robić! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem trochę zbuntowana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No miejsce zdjęć świetne 😍
    Wyglądasz super 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ jesteś podobna do mojej cioci ;) To komplement, oczywiście ;) Stylizacja rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne szorciki :) Super stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Trampki fenomenalne, bardzo mi się podobają! :) Brakuje jedynie torebki, ja bym postawiła chyba na jakiś worek albo plecaczek taki jak mam z Royalpoint, nie za duży i może nawet odrobinę elegancki, dla przełamania i kontrastu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw z pazurem :) Trafił w mój gust.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga