Country Side

spódnica- Reserved // bluzka- SH // buty- House

Komentarze

  1. Suuuper! Ta spódnica jest obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi się podoba Twoja spódnica - cudna jest !
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańcz rzuca się woczy i jest maksymalnie wakacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna spódnica!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie bluzeczki ! I do tego ta ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super look! kolor topu mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka skradła moje serce. W sam raz na upalne dni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten look kupuje od początku do końca :) powiem ci szczerze nie mam ani jednej pomarańczowej rzeczy:) SUPER podobasz mi się w takim zestawieniu:)

    Buziaki
    Zapraszam cię na nowy post, a w nim trochę o koncercie Eda Sheerana i kilka zdjęć z mojego urlopu - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie i tak kolorowo :) Super look

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna spódniczka;)
    pozdrawiam serdecznie:)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jeansowe spodniczki! Super wygladasz ;* pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :) bardzo spodobała mi się twoja spódnica :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga