Szarości zimowego dnia

płaszcz, spodnie, torebka- House // golf- SH // buty- Deichmann

Komentarze

  1. uwielbiam szarości w zimie, super, obserwuję :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszcz i spodnie:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się sweter ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna propozycja, a myślałaś żeby dodać np ramoneskę, np coś z kolekcji tutaj. Chociaż fajnie już teraz wyglądasz, może taki fajny pazur?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :D Torebka mi się bardzo podoba i płaszczyk :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham szarości! Tobie pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny płaszczyk ;)
    Ładnie Ci w szarym! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobał mi się płaszczyk w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja i świetna sesja. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowo; płaszcz genialnie wygląda! ✌️👍

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie spodnie i jeszcze raz spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci jest pieknie w tym plaszczyku! ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się polączenie miękkich tkanin ze skórzanymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym świetle twoje włosy wyglądają na takie jasne:) Super zestaw w odcieniach czerni i szarości:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk wygląda świetnie ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, bardzo podobają mi się spodnie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  17. JEst cieplutko i przyjemnie dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny klasyczny i stonowany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze, że uśmiech jest na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten golf musi być ciepły :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię połączenie szarości i czerni, więc kolorystyka mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga