Luźne faktury w fuksji i brązie

spodnie- SH (H&M) // bluzka, buty- Stradivarius

Komentarze

  1. nie powiedziałabym, ale te kolory pasują do siebie idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa nieoczywista kolorystyka :) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się bluzka i ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka jest cudowna!!!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! Super bluzeczka ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O kochana jak ja dawno śłońca nie widziałem by się ubrac w coś luźniejszego ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na stylizacje z topem Jurassic Park :) Super look kochana:* Kiedyś miałam takie spodnie i ich się pozbyłam:( nie wiem czemu :( No i moje ulubione buty <3

    Buziaki:*
    Miałam problemy z moją stroną ale już jest wszystko ok i dlatego zapraszam na świeżutkiego posta:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, piękna bluzka :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna stylizacja, bardzo ładnie ci w takich fasonach :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przyjemnie zestawione kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie bluzki. Niestety moje ramiona to mój kompleks.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Uwielbiam bluzki hiszpanki ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :*

Popularne posty z tego bloga