wtorek, 15 lipca 2014

Granat z limonką

W tym sezonie szaleje na punkcie limonki, niebieski i jego odcienie i tak niezmiennie są w moim uwielbieniu. I tak powstał ten zestaw, zobaczyłam że limonka bardzo pasuje do granatu i tworzy fajne kolorystyczne zestawienie. Powiem szczerze, że kombinezony są w mojej szafie pewną nowością, ten granatowy to mój pierwszy, podoba mi się, że wygląda jak sukienka, jednak z racji tego, że to spodenki jest to wersja bardziej bezpieczna jak na taką minimalną długość.

27 komentarzy:

  1. Podoba mi się to zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie te kolory ze sobą wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że odsłonilas nogi, bo masz co pokazac :) piekny kombinezon ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, letni set :)

    Jeśli masz ochotę wziąć udział w Pierwszym Spotkaniu Radomskich Blogerów :) Zachęcam Cię bardzo do kontaktu ze mną :) (Nie mogę znaleźć nigdy kontaktu do Ciebie )

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie połączyłaś kolory, do twarzy Ci w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniałe kolory!!! Piękna ty!!! Cudowny kolczyk!!
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna sukienka i fajnie połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post, dobrze piszesz. blog jest prowadzony starannie i wszystko jest estetyczne. gratuluję talentu do pisania :) niezbyt często spotykam takie dobre blogi ♥
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    ♥maymiodek.blogspot.com♥

    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny jest ten kombinezon!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo udane połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że lubisz taki odcień niebieskiego i bardzo dobrze bo Ci pasuje, śliczny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne

    http://www.iamemilia.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładnie wyglądasz;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe polaczenie kolorystyczne! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne kolorki:)


    ps. a u mnie? POTRZEBNA POMOC NA BLOGU! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też w tym roku zauważyłam, że limonka jest bardzo ładna :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny zestaw :) idealnie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zestaw ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem fajne zestawienie kolorów :)

    http://dbamy-o-wlosy.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :*